reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Medveď

Tomáš Medveď

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom 3. ročníka Bc. štúdia na Žilinskej univerzite v Žiline, odbor Elektronický obchod a manažment.Som aktívnym študentom a rád sa podieľam na rôznych akciách a projektoch.Vo svojom voľnom čase sa venujem čítaniu, počúvaniu kníh, zhováraniu sa s ľuďmi.V súčasnosti som členom medzinárodnej organizácie ESN, ktorá je zameraná na výpomoc študentom na študijnom pobyte cudzincov v hostiteľskej krajine. Zoznam autorových rubrík:  VzťahyŠkolstvoŽivotné prostredieVlastenectvoVieraDenníkSúkromnéNezaradené

reklama

Školstvo

Cestovanie vlakmi zadarmo pre študentov a dôchodcov na Slovensku

Tomáš Medveď

Politika Cestovanie vlakmi zadarmo pre študentov a dôchodcov na Slovensku

Všetci študenti a dôchodcovia, ktorí majú záujem využiť cestovanie zadarmo vlakmi ZSSK od 17.11.2014 sa zaujímajú o podrobnosti ako bude tento systém riešený. Dostať sa však ku tým správnym odpovediam a vysvetleniam nie je jednoduché.Samotní sprievodcovia a pracovníci v pokladniciach ZSSK mi nedokázali odpovedať na všetky moje otázky. Postupne všetci prešli školením a že či vytvorený systém bude fungovať, zhodnoťte sami. V nasledujúcich mýtoch a často kladených otázkach vám dám hlbší pohľad na systém, akým bude realizované tzv. cestovanie zdarma vlakmi ZSSK študentom a dôchodcom na Slovensku.

  • 4. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 351x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu